O Mnie

Wiele osób zadaje pytanie "Jak zostać grafikiem " lub "Jak zacząć programować" - nie ma prostrzej odpowiedź niż po prostu zacząć to robić.



Jako fan gier RPG od najmłodszych lat miałem marzenie - stworzyć grę MMORPG. Razem z dwójką przyjaciół kompletnie nierzygotowani chcieliśmy coś stworzyć - rozpoczeliśmy pracę nad grą przeglądarkową, która niedługo po spektakularnym upadła z powodu odejścia od projektu programisty. Rok później wrócilismy do tematu tym razem chcielismy stworzyć grę trójwymiarową - to na tym etapie zacząłem interesować się silnikami renderu w czasie rzeczywistym z powodu sporej ilości wsparcia społeczności internetowej wybór padł na Unity Engine. Rozplanowaliśmy całą grę , mechaniki , lokację , naszkicowaliśmy mapy , fabułę. Zacząłem tworzyć pierwszę modelę pod Unity. Niestety programista porzucił projekt zanim udało się stworzyć cokolwiek co by działało. To wydarzenie okazało się momentem zwrotnym w moim życiu - zacząłem uczyć się programowania. Przebrnąłem przez C , C++ i wróciłem do Uniy oraz C# - zacząłem robić pierwszę małe bardzo prostę mechaniki lecz po pewnym czasię stwierdziłem ,że nauczę się o wiele więcej gdy rozpocznę pracę nad czymś większym. Tak po ponad ośmiu miesiącach pracy stworzyłem nieskończoną po dziś dzień grę opartą na wcześniej napisanym scenariuszu. Film z gry dostępny jest tutaj. Krótko po tym wyjechałem do Wrocławia rozwinąć swoje umiejętności w firmię Lune gdzię pracuję do dziś.

Grafika trójwymiarowa ma swoją duszę , swój niepowtarzalny charakter ,który jest nie do osiągnięcia w świecie Photoshoopa / Illustratora Wymaga to nie tylko wyobraźni przestrzennej ale też narzuca powiększenię choryzontów o dodatkowy wymiar. Dziś wiedza leży na wyciągnięcie ręki - tylko od Ciebie zależy czy zechcesz ją podnieść.

"Nie czekaj, aż pojawi się coś dużego. Zacznij w tym miejscu, w którym się znajdujesz, z tym co masz, a zawsze dojdziesz do czegoś wspaniałego." - Mary Monin Morrissey