CURRICULUM VITAE

Doświadczenie zawodowe

08.08.2015 - do dziś : Lune Company / S.C.
Unity Developer (Grafik 3D / programista C#)
Zakres wykonywanych obowiązków :

  • Tworzenie, kreowanie, rozwijanie, optymalizacja i testowanie aplikacji AR / VR oraz na urządzenia mobilne Android / IOS
  • Tworzenie aplikacji interaktywnych takich jak : Mappingi, info-kioski, aplikację eventowe Kinect, Leap Motion, interaktywne piramidy holograficzne itp.
  • Tworzenie modeli 3D oraz ich teksturowanie na potrzeby : wizualizacji, aplikacji mobilnych, gier ,mappingów, animacji, aplikacji VR itp.
  • Retopologia modeli oraz dostosowywyanie pod wymagania mobilne
  • Szkolenie nowych pracowników z podstaw silnika Unity oraz pomoc w ich wdrążeniu
  • Mailowy oraz telefoniczny / skype kontakt z klientem w sprawie projektów

2014 - do dziś
Freelancer 3D modeler
Tworzenie modeli 3D (głównie do gier i animacji)

  • Tworzenie modeli 3D
  • Poprawianie modeli 3D
  • Teksturowanie modeli 3D

Wykształcenie związane z zawodem

  • 2017 - Ukończenie szkoły policealnej NOVA na kierunku Grafik nowych multimediów
  • 2016 - Ukończenie szkoły policealnej TEB na kierunku Grafik komputerowy

Lata rozpoczęcia nauki software

  • 2013 - Blender
  • 2014 - Unity engine
  • 2015 - VR - Oculus Rift , Gear VR oraz HTC Vive
  • 2015 - AR - Unity Vuforia / ArToolkit
  • 2017 - ArKit / ArCore



Informację dodatkowe

  • Główny wykonawca projektu "Bastion VR" - Stała atrakcja VR na zamku w Nowym Wiśniczu
  • Zwycięstwo w konkursie tworzenia gier organizowaego przez Mobilestage w 2016 roku
  • Drugie miejsce w konkursię Coca-Cola VR Challange 2016
  • Prowadzenie warsztatów pod tytułem "Praktyczne tworzenie gier" w Wrocławskim Centrum Technik Audio-wizualnych "CETA" w 2016
  • Udział w warsztatach szkoleniowych "Motion capture" prowadzonych przez Waldemara Nalepa z Dash Dot Creations w Centrum Technik Audio-wizualnych "CETA" w 2017 roku

Umiejętności

  • Dobra znajomość Unity 3D (4.4+), jego możliwości, ograniczeń oraz porządkowania i organizacji projektu
  • Tworznie modeli 3D (Blender) (Mobilne, PC , Height-Polly / Low) + texturowanie
  • Tworzenie animacji oraz rigowania postaci (Blender / Adobe / Unity)
  • Znajomość kodu C# (Unity 3D) - dobrze
  • Znajomość systemu U.Net - podstawowo
  • Znajomość kodu C++ - podstawowo
  • Znajomość kodu front-end HTML5 / css3 - podstawowo
  • Znajomość programu 3D-Coat
  • Znajomość Adobe Fuse
  • Znajomość Adobe Mixamo
  • Znajomość MakeHuman
  • Znajomość programu GIMP
  • Znajomość programu Photoshoop
  • Znajomość programu CrazyBump
  • Znajomość Unity Particle tool
  • Znajomość obsługi Neuron-Perception Motion Capture
  • Umiejętność wykorzystania technik wizualnych Unity 3D
  • Umiejętność optymalizacji scen oraz modeli
  • Znajomość realtime post-production w Unity 3D
  • Znajomość plugin'ów do Unity 3D : Vuforia, Easy Movie Texture, Curve path, Kinect SDK, Leap Motion SDK, PanoramaVR, NewtonVR
  • Umiejętność wypiekania i oświetlania scen (lights Bake, lights probes, reflections probes, layers lights)

Znajomość

  • Android studio
  • Xcode
  • Monodevelop
  • Visual Studio
  • VR : HTC VIVE , Oculus + touch , GearVR
  • Kinect 2
  • Leap Motion
  • Mac , iOS
  • Windows 7,8,10

Inne

  • Język angielski - komunikatywnie
  • Umiejętność kreatywnego rozwiązywania problemów
  • Duża samodzielność
  • Duże spektrum działań (developer/programista/grafik 3D)
  • Znajomość procesu tworzenia gier i aplikacji




Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych z Dz. U. 2016 r. poz. 922).